Reklamos internete efektyvumas

Dar yra manančiu, kad reklama internete nėra efektyvi, bet neverta pamiršti, jog ir kitos žiniasklaidos priemonėse reklama nėra jau taip lengvai pastebima, kitų reklamų poveikis kuo toliau, tuo darosi mažesnis, vartotojai pradeda priprasti prie reklamos, išmoksta jos nematyti. Iš tiesų problema slypi kitur – nelabai mokama pasinaudoti interneto teikiamais pranašumais. Dabar yra tyrinėtojų kurie nustatė kuriais atvejais reklama internete labiausiai efektyvi. Bendrovė „Milward Brown Interactive” atliko reklamos internete efektyvumo tyrimą. Į įvairius gerai lankomus interneto puslapius buvo įdėtas klausimynas. Visi atsakiusieji buvo padalyti į dvi dalis: kontrolinė grupė buvo ta, kuri testuojamą reklaminį skydelį matė du kartus dažniau nei kita grupė. Toliau buvo išsiųsti laiškai el. Paštu su klausimais Ar žinote šį prekių ženklą? Ar prisimenate, kad matėte šio prekių ženklo produkto reklamą internete? Atsakė 15 656 asmenys. Tie kurie mat4 reklama internete tai yra skydelį vieną kartą, jį prisiminė 34 proc., kurie du kartus – 46 proc. Vadinasi, jei žmogui reklaminis skydelis rodomas pakartotinai, įsiminimo koeficientas padidėja 8 proc. tokie rezultatai atitinka ir kitų įmonių tyrimo rezultatus „Ipsos-ASI” gautus rezultatus, tai pat rodo, kad reklaminių skydelių įsimenamumas yra apie 44 proc. Taigi atlikus tokius tyrimus paaiškėjo, kad reklama internete efektyvi tuomet, kai norima padidinti prekinio ženklo populiarumą ar įvaizdį. Kadangi internetas platus, juo naudodamasis vartotojai yra daug aktyvesnis nei skaitydamas laikraštį ar žiūrėdamas televizorių. Todėl informacija yra įsimenama geriau ir paprasčiau.

laisvalaikis24.lt logistikai.lt statau24.lt sveikatingumui.lt mamaiirvaikui.lt verslosritys.lt interjeras24.lt buitinetechnika24.lt bukimegrazus.lt 4i.lt baciunai.lt tangopc.lt 4in.lt astramachinery.lt auth.lt kaunogerbuvis.lt nelysk.lt stop-acta.lt idk.lt