Kokias paslaugas teikia telemarketingo įmonės?
Telefoninė rinkodara, telerinkodara ir telemarketingas – tai trys sinoniminiai žodžiai, kuriuos reikėtų įsidėmėti kiekvienam verslininkui. Dar šie žodžiais asocijuojasi su nuomojamu vadybininku, žinoma, nuomojamu kabutėse, nes besikreipiantys į telemarketingo įmonę ir užsisakę jų paslaugas gauna vieną ar daugiau vadybininkų, kurie padeda siekti įvairų tikslų. Telemarketingo paslaugos yra daugeliui verslų padedanti paslauga, juos vystanti ir pritraukianti naujų klientų.
Ką veikia telemarketingo įmonės?
Telemarketingo įmonės užsiima tokiomis paslaugomis, kaip pardavimai telefonu. Pardavimai telefonu skamba labai nekonkrečiai ir bendrai, todėl detaliau paaiškinus, tai yra potencialių klientų pritraukimas įmonei, kuri užsisakė telemarketingo paslaugas. Telemarketingo įmonėse dirba žmonės, kurie turi dideles duomenų bazes, kuriose ieško tam tikroms įmonėms klientų, kurie rinktųsi jų paslaugas. Kitaip tokios paslaugos dar vadinamos šaltais skambučiais ar cold callais. Šalti skambučiai anaiptol ne kiekvienam, net ir labiausiai patyrusiam vadybininkui ar charizmatiškam žmogui. Jiems reikia ne tik drąsos ar žinių, bet ir tinkamo pasiruošimo, mokėjimo sudominti ir greitai pasakyti, kodėl jūsų teikiama paslauga yra geresnė už jūsų konkurentų paslaugas.
Taip pat telemarketingo įmonės užsiima ne tik klientų paieška, bet ir kokybišku jų aptarnavimu. Pavyzdžiui, jūs esate įmonė, kuri pardavinėja kažkokias paslaugas, dėl kurių nuolatos gali sulaukti skambučių iš klientų. Tai gali būti automobilių nuoma, advokatų paslaugos, kažkokios įrangos nuoma ir panašiai. Todėl žmonės, užsisakantys tokias paslaugas neretai gali kreiptis dėl kažkokių neveikiančių daiktų, dėl galimybės užsisakyti prekes ar paslaugas ar norintys kažką pranešti. Paprastoms įmonės ne visada lengva ir patogu reaguoti į tokius skambučius, kitos to net nemoka, todėl vietoj to, kad išlaikytų senus klientus, jie juos praranda. Taigi, tokiose situacijose ir pasitarnauja telemarketingo įmonės, nes jos padeda išlaikyti nepatenkintą klientą tinkamai jį aptarnavusios.
Išsinuomojus vadybininkus, kurie pardavinėja telefonu ir aptarnauja užsakovus, klientus, sutaupomas ne tik laikas, bet ir vieta ofise, kadangi įmonei nebereikia ieškotis specialistų, kurie galėtų tai daryti įmonės viduje. Geriausia tai, kad telemarketingo įmonės pateikia tam tikras ataskaitas kur buvo skambinta ir pasiekia tikslinę jūsų auditoriją greičiau nei, tikriausiai, jūs galėtumėte tai padaryti pats.
Komentarų nėra.