Kaip kurti įtraukiantį turinį ?
Daugelis keliame klausimą kas yra turinys rinkodaroje? Naudingas turinys turėtų būti jūsų rinkodaros pagrindas. Visi suprantame, kad kurdami niekam neįdomų turinį visiškai nepadėsite savo verslui augti. Nesvarbu, kuo užsiimate, jums reikia aktualaus ir patrauklaus turinio, kad sudomintumėte savo auditoriją. Vargu ar galima teigti, kad tai yra atradimas, bet jei jums reikia įrodymų, kad turinio marketingas padės pagerinti jūsų verslą, mes juos turime, daugiau skaitykite http://www.manomarketingas.lt/category/tiesiogine-rinkodara/
- Antraštė
Jei norite patraukti lengvai išsiblaškiusios auditorijos dėmesį, jums būtinai reikia antraštės, kuri tiksliai atskleistų, ko jie gali tikėtis iš turinio, kurį jiems pateikiate. Klausimas antraštėje yra gera idėja, tačiau dar geriau – užuomina, kur nuves atsakymas.
- Įtraukite skaitytojus įžanga
Jei sugebėsite užkabinti skaitytojus įžanginėmis eilutėmis, labiau tikėtina, kad jie išliks susidomėję visu turiniu.
- Būkite originalus
Rašykite turinį taip, kad jis būtų neabejotinai jūsų. Į viską, ką kuriate, įdėkite savo asmenybę. Taip elgdamiesi galiausiai užsiauginsite ištikimų sekėjų ir skaitytojų grupę.
- Papasakokite istoriją
Nors duomenys yra svarbūs, žmonėms lengviau susieti istorijas nei nuogus faktus. Galite sužinoti, kaip padidinti pardavimus įvaldę pasakojimo meną. Istorijos pasakojimas padės užmegzti ryšį su auditorija. Jis taip pat gali padidinti jūsų patikimumą tam tikra tema.
- Priverskite auditoriją mąstyti
Būti originaliam yra viena. Tačiau būti verčiančiam susimąstyti – visai kas kita. Tai menas. Mąstyti verčiančio turinio esmė yra ta, kad skaitytojas galėtų susieti tai, ką sakote. Ne visada turite apie sąvoką kalbėti juodai ar baltai. Leiskite skaitytojų vaizduotei veikti toje pilkojoje zonoje. Užduokite klausimus, į kuriuos nėra galutinių atsakymų. Nupieškite paveikslą su keliais abstrakčiais scenarijais. Tačiau pasirūpinkite, kad ji būtų susijusi su dabartiniais įvykiais, kultūra ir mūsų kasdieniu gyvenimu. Tai prikaustys jūsų auditoriją ir padės jai įsitraukti į jūsų turinį.
- Naudokite vaizdinę medžiagą
Į šią strategiją reikia įtraukti nuotraukas ir vaizdo įrašus.
Tad nepamirškite, jog turinio rinkodara – tai strateginis rinkodaros metodas, orientuotas į vertingo, aktualaus ir nuoseklaus turinio kūrimą ir platinimą, siekiant pritraukti ir išlaikyti aiškiai apibrėžtą auditoriją ir galiausiai paskatinti pelningus klientų veiksmus.
Komentarų nėra.